墨色的维尔宁

The big dreamer

《我永远记得》随意填个英文词

《我永远记得》大概是偶练原创歌里我听得最多的一首所以忍不住玩一下

不是直翻 语法用词也糟糕

(但是试一下就发现还蛮好跟着唱的hhh

就 随意记录一下在这

== == == == == == == 

(周锐)

一盞盞光燈開始亮了

舞台的中心某個角落

才初見的我 你會否選擇 


Lights and the stage are all standing by

Waiting in corner we all align

That's when I saw you

Eyes met across you  Yeah..Yeah....

(尤长靖)

未來是怎樣還沒把握

你目光卻為我而閃爍

鋪成道銀河 讓我奔跑著 

I was a star dust, feeling so small

Falling in your eyes you made me shine

Bright like a stellar

High up in the sky  Yeah..Yeah....

(韩沐伯)

多年之後我們老了也什麼都忘了

只記得生命中有你這一刻

All these years past

When we grow older

Memories went far

But you stand right in the spot of my universe

(全体)
A ha
A ha

(杨非同)

我永遠記得 你掌心的熱

I'll always remember

The day we together

(全体)

第一次

One first time

(杨非同)

溫柔擁抱我 再不怕寂寞

Hold you in my arms

Never falling apart

(全体)
A ha
A ha

(王子异)

我永遠記得 你說的愛我

I'll always rememebr

I love you forever

(全体)

是最動聽的歌 我們一輩子唱著  A ha

Is the song that I wrote you

No matter where you are

A ha

(Jeffrey)

我永遠記得

I'll always sing it to you


(毕雯珺)

這世界太多煩惱疑惑

半空中偶爾會有顛簸

你卻守護我 安全的降落 

When I got stuck in net of lure

Broking my wings and fell in the storm

You protected me

Landing down safely

Yeah..Yeah....

(Jeffrey)

心裡有許多想對你說

卻開不了口膽怯的我

只能寫成歌 在夜裡輕輕唱著 

There's so much I wanna tell you

Keeping as secrets in my nocturne

I put'em in poems

Every phrase and word

Yeah..Yeah....

(韩沐伯)

多年之後閉上眼了還剩下些什麼

只記得生命中有你這一刻

All these years past

When we grow older

Memories went far

But you stand right in the spot of my universe


(*REPEAT REFRAIN)


(韩沐伯)

你專屬於我 我亦專屬於你

I belong to you and you belong to me

(王子异)

oh please oh 我想我不曾 

那感覺會催成不管怎麼樣就是

不能沒有你

猶豫被扭曲著有趣的美麗的還記得甜蜜的

放在抽屜的照片裡

我脫下衣服讓你披著

oh please oh I never know

the feeling would be consuming me

hesitating then I realized

all those memories

has driven me towards but

you pushed me on my journey

(韩沐伯)

直到音樂都停下了

直到眼淚都微笑了

直到我成為夜空 最亮的一顆 Aha

All the sweet and sad faded away

All the tears and smiles faded away

Then I'll be all by myself

Lonely in the way

A ha....

(全体)

Aha Aha

(杨非同)

我永遠記得 你掌心的熱

I'll always remember

The day we together

(全体)

第一次 

One last time

(杨非同)

溫柔擁抱我 再不怕寂寞

Wiping off your tears

Saying no goodbye

(全体)

Aha Aha

(王子异)

我永遠記得 你說的愛我

I'll always rememebr

I love you forever

(全体)

是最動聽的歌 我們一輩子唱著 

Aha  我永遠記得

Is the song that I wrote you

No matter where you are A ha

I'll always remember


Aha I appriciate

Aha I remember that

我永遠記得 我永遠記得
 
I'll never forget


评论 ( 21 )
热度 ( 296 )
  1. 共12人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
 

© 墨色的维尔宁 | Powered by LOFTER